måndag 27 oktober 2008

show yourself, take only what you need from me

Boxen var riktigt hård idag, inte upplägget på passet utan det faktum att våra kroppar fungerade som smör i solsken. Ja, ni fattar poängen. Kom hem och smällde i mig tacos så då var väl det passet genomlidet helt i onödan. Nu mår man ju skit då. Nu ska jag proppa ipoden full med en massa nu bra musik och sedan gå och lägga mig. Känner mig lite trött trots min sömn till halv ett idag.

Imorgon åker Sandra och jag till Jenna och myser under kvällen. Laga god mat och prata och en massa ska vi göra. Bjuds väl på en och en annan kaffe kan jag tänka mig?! Tar med mig kameran så förhoppningsvis får jag dem att gå med på att bli plåtade.

Nä, förövrigt är jag sjukt sugen på shopping och vill ha en massa nya och fina grejer. Jag vill inte bo i Skänninge! Jag ska då inte låta mina barn växa upp här. Fy farao. På fredag ska jag shoppa som en galning om jag hittar något vill säga, jag är ju en rik kvinna åtminstone några dagar till.

Inga kommentarer: