söndag 26 oktober 2008

Out of control

Dagen gick faktiskt ganska snabbt igår, det kan ju ha berott på att vid ca tre kom det flera bussar så att det blev fullt med folk i hela matsalen, meter lång kö. On top of that hade typ ingen i kassan fått rast för att äta så alla vi som stod i kassan vad jättehungriga. Haha, men det gick bra ändå. Kom hela fem bussar igår och om ni tänker att varje buss är full så blir det jävligt mycket människor. Efter jobbet kom Martin och vi åkte hem till mig och bara myste bort dagen.

Idag jobbar jag 11-16.15.
Sedan ska jag hem och slappa några timmar för att sedan göra mig i ordning inför Harrys. Blir väl något innan hoppas jag. Hör av er tjejer! Ikväll ska vi leva loppan. Hoppas på att det blir några finfina kort tagna så att jag kan visa er. Nu måste jag göra mig i ordning, puss.

Inga kommentarer: