onsdag 29 oktober 2008

sometimes i wish i were some place else


Gårdagen.
Började med att vi kom dit och lagade kyckling, ris och jordnötssås. Mumsigt! Jenna kommer att bli den perfekta hemmafrun tror jag, som hon håller på och lagar mat och bakar och grejar. Igår hade hon gjort ris och bacon till lunch, jag menar allt jag gör är makaroner och korv. Nästintill. Efter käket tittade vi på Mamma Mia. Bra film men lite för mycket sång. Efter det var jag tvungen att dra mig hemåt. Trevlig dag med mina bruttor.
Dagen.
Idag var det alltså jobb som väntade. 9-16. Tiden rullade på som bara den och helt plötsligt var hon fyra och slut på jobbet för denna dag. Hoppas att tiden går lika snabbt imorn, 12-21. Förmodligen inte. Ska bli skönt att få ett avbrott sen på fredag och bara umgås med bästa och shoppa och se på bio. Efter jobbet väntade Martin på mig hemma och vi drog ut på en joggingtur. Jag tog honom med ut på en riktig mördarrunda, för hans del.

Inga kommentarer: