lördag 1 november 2008

i want you, excectly like i used to

Har kommit på att jag inte är helt ledig en hel helg förrän om fyra veckor, då har jag inte ens fått schema så kanske inte ens är ledig då. Haha, kul liv jag har. Jag saknar att bara kunna ta en spontan tripp in till stan eller att lata bort en hel söndag, att inte veta hur dagen kommer att sluta. Hur underbart är inte det? Som idag, jobbade från halv fem till halv tio, en lördagskväll. Ska väl inte klaga men känns som att jag inte gör annat än jobbar nuförtiden. Jag behöver ju inte börja med det än. Jag vill ha mer kvalitetstid med mina vänner och min Martin. Jag saknar det. Till alla er som inte jobba; ta vara på tiden! Tror att det är så att jag fått mersmak på lönen som kommer varje månad. Jag hoppas att mina vänner och framförallt min pojkvän har överseende för detta eftersom det på något sätt känns som att jag sviker dem varje gång jag inte kan träffas pga av jobb. Detta kan låta töntigt men det är så jag känner.


Fan, vad jag vill ha Rhodos tillbaka. Så underbart! Tjejer, nästa år åker vi.

Inga kommentarer: