onsdag 19 november 2008

sex is always the answer, it's never a question

Idag hade vi FE prov och det kändes bra efteråt så hoppat på minst ett VG och det tycker jag att jag borde sätta. I slutet av skoldagen hade vi iv-val, alltså småföretagande. Kom en bit med vårat företag idag vilket kändes skönt. Att vi alla var övertrötta och satt och skrattade mestadels av tiden visar ju bara att vi har humor i företaget. Höhö. Efter skolan kom Martin och hämtade mig så åkte vi hem till honom och tog det lite lugnt och myste lite. Tittade även på en bra film, Traitor.

Imorgon är en lugn dag, tack och lov för det. Sex och samlevnads undervisning 8-10. Vid 11 åker jag och Frida till Borensberg för att agera informatörer på Hällaskolan. Kuli. Efter skolan blir det hem och sedan core + spinning på kvällen. Nu vet ni vad jag gör imorn, vad gör ni själva?

Inga kommentarer: