söndag 2 november 2008

it is a burning thing

Tror att detta var den värsta dagen på mc donalds sen jag började. Det har varit kö till dörren (som är tio meter bort från kassorna) hela dagen med start från klockan tio. När jag gick vid halv nio var det fortfarande mycket folk. Idag har jag nog offrat några extra kalorier då jag har haft kassan längst bort från allt och har fått springa som en tok för att hinna med allt inom en hyffsad tid. Vet ni förresten att vi från att ha tagit emot en beställning ska ha plockat fram maten och tagit betalt på 60 sekunder? Helst under. Tänk er att en normal familj kommer fram och beställer, familjen består av två föräldrar och två barn. Först ska happy mealen gås igenom och sedan ska föräldrarna bestämma sig. Plussa då på två skrikiga ungar som inte kan bestämma sig och två föräldrar som samtidigt ska hålla reda på sina barn. Mina upplevelser från mc donalds har nästintill fått mig mer bestämd om att jag inte vill skaffa barn.

Sängen är ganska inbjudande just nu. Imorgon är det skolan igen.

Inga kommentarer: