tisdag 25 november 2008

rock to the rhythm and bop to the beat of the radio


Nu har jag precis blivit klar med affärsplanen och jävlar vad skönt det känns. Har dock lite ångest över att jag inte har hunnit göra varken samhällen eller läsa psykologi. Får fråga Melisa imorn ifall det går bra att jag lämnar in uppsatsen på fredag. Hoppas att det går bra, annars är jag körd.

Slutade som jag skrev tidigare, skoldagen med idrott där styrka stod på schemat. Min kropp hade verkligen inte lust för det idag och jag var seg som jag vet inte vad. Blev lite pang på med knapp någon uppvärmning alls. Efter det tog jag en sväng på stan tillsammans med Frida eftersom bussen gick precis när vi slutade. Jag vet, sån himla tur. Hittade what so ever inga skor som jag känner att jag verkligen vill punga ut över tusen spänn på. Nytt försök i Stockholm den 10:e.
Direkt hem efter en trevlig busstur med Johanna. Hemma halv fem och satte mig med affärsplanen direkt. Tog några timmar som ni kan förstå. Klockan är halv nio och först nu är jag klar.

Nu funderar jag på om jag ska unna mig att titta på lite tv eller om jag ska börja läsa på psykologin. Förresten, den där huvudvärken som jag har pratat om. Det måste vara stresshuvudvärk för jag märker att jag jämt får ont nuförtiden och jag är stressad ungefär hela tiden just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

uhh, sexigt farlig tjej där alltså ;)