torsdag 27 november 2008

ups and downs



Idag är det sånt där tråkigt busväder. Regnet ligger i luften och det blåser halvt storm ute. Gick från skolan till busstationen i stan och på vissa ställen kändes det som om jag skulle blåsa bort.
Psykologiprovet som jag hade sån ångest över igår gick galant. Känns underbart skönt att veckans måsten är över. Nu ska jag bara skriva lite till på engelskan så ska nog den också bli klar. Dealinen är nästa vecka men jag tänkte ha den klar den här veckan istället. Är ju inte fel att kunna visa hur ambitiös jag är. Oxens horoskop stämde in mycket bra på mig idag. Det stod något i stil med att det är tungt just nu, du måste säga ifrån om det blir för mycket. Tänk på din hälsa! Lite läskigt att det kan bli sådär rätt när det förmodligen bara är någon person som sitter och hittar på det där. Ja menar, vem vet hur du känner dig just idag? Det bor över 9 miljoner människor i Sverige och alla är vi olika.

Såg förresten att mina föräldrar hade satt upp önskelista till mig och bror att fylla i på kylskåpet, och ja julen närmar sig med stormsteg. På min stod det laptop. Fast å andra sidan, en utlandsresa i sommar med brudarna skulle inte sitta helt fel. Vad står det på din önskelista?

Inga kommentarer: