torsdag 4 december 2008

do you promise to love me until death do us apart

15 dagar kvar till jullov, 20 dagar kvar till julafton

Vaknade upp idag och blev väldigt glad när jag tittade ut. Det var vitt överallt vilket gjorde att den dagliga morgonturen till Motala tog ännu längre tid än vanligt. Slapp och kort dag idag och efter skolan åkte jag hem och tittade på 24.
Klockan blev halv sex och jag gick utåt busshållplatsen. Ingen Madde dök upp och jag ringde henne eftersom bussen var påväg. Nähe, vi skulle visst inte träna idag. Jag tog det förgivet och hon hade inte bokat. Haha, jahopp så det blev gymmet istället vilket i och för sig är skönt det också. Tjuvlyssnade på samtal om allt från KK till Brasilienresor.

Imorn är jag ledig så nu har jag helg! Blir nog tyvärr inte så lugnt eftersom jag måste läsa samhäll. Det ska banne mig bli ett MVG på provet på måndag.
På kvällen stundar jobb, 17-21. Pengarna bara rullar in, yeehaw!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, hoppas att det är lugnt!
Trodde verkligen inte att vi skulle träna idag :/ Ses på lördag iaf. Puss <3

/ Madde