söndag 7 december 2008

friday i'm in love

En bild säger mer än tusen ord...

Gick upp tidigt i lördags eftersom Emma och jag skulle ta oss en sväng in till Linköping för lite julklappshandling. Slutade dock med att jag bara hittade en grej till mamma medan Emma hittade massa julklappar. Vi utforskade varje centimeter i varje butik
och jag köpte äntligen ett par stövlar så nu kommer jag att vara varm om fötterna i vinter i alla fall. Det inhandlades även ett par vantar och en tröja och när klockan var halv fyra åkte vi hemåt. Var hemma vid fyra ungefär och då gav benen vika. Usch vad trött jag var.
Tre timmar senare begav jag mig mot Sofie tillsammans med Emma och Madde. En julmys-kväll väntade och det var just vad det blev. Fasiken så trevligt vi hade det. Pratade skit och drack glögg/julmust och åt pepparkakor, jultomtar och en egengjord saffranskaka som Sofie hade gjort. Vi satt enbart och pratade och skrattade tills klockan var strax efter tolv då alla gick hem.
Martin kom och vi somnade sött i sängen. Lördagen var julstämning till max!

3 kommentarer:

Anonym sa...

I kind of love you,
sexxii girl :)

Madelene Pettersson sa...

Och du har fyra bilder ;)

Hanna sa...

haha, det är ju fyra bilder sammansatt till en. sluta upp med det där :D