onsdag 3 december 2008

it is a small crime and i've got no excuse

Mor min sitter och ska lära sig bokföring eftersom hon har startat ett företag, eller rättare sagt en enskild firma. Det roliga är att jag kan det men inte hon. Så brukar det ju i normala fall inte vara.
Haha, så söt.

Första delen på matte nationella gjordes idag och det gick över förväntan, kanske finns lite hopp ändå. Åkte hem tidigt, ingen engelska idag heller och vi hade småföretagande då och på lunchen istället vilket betydde att jag kunde åka hem med kvart över ett bussen. Så himla skönt, annars är onsdagar helvetesdagarna.
När jag kom hem blev det slappande på hög nivå. Tittade på Gossip Girl och gjorde klart engelska uppsatsen.
Har varit trött hela dagen och just nu känner jag mig sådär mysigt yr. Vill bara sova mest hela tiden men när jag väl ska göra det så kan jag ändå inte somna. Jag har inte ork till nånting längre, träningen liksom, vad hände med den? Skärp dig Hanna! Imorn måste jag i alla fall ta tag i samhällen på allvar eftersom det är prov på måndag. En måndag!

Inga kommentarer: