onsdag 24 december 2008

JULAFTON 2008

Julafton 2008 i bilder


Traditionellt svart fungerar alltid


Julafton 2008
Dagen började med att vi åt runt ett halv två. Uppdukat bord med hundra sorters matsorter (inte sju sorters kakor) och alla åt tills de storknade. Efter det blev det Kalle Anka och Kan du vissla Johanna. Halv fem kom tomten och delade ut julklappar till alla snälla barnen. Jäklar vad nöjd jag blev med mina paket. Fick både en dator och biljett till Coldplay som jag och Martin ska åka på. Det är ju helt underbart vilka föräldrar man har som tycker att man förtjänar det. TACK!
Efter julklappsutdelningen händer det inte mycket mer än att man umgås och äter julgodis och det är ju inte fy skam precis. Alla pular med deras saker som de har fått och jag sitter ju nu och håller på med min dator. Åh, det var skönt att säga. MIN datorn, min pärla, min. Höhö.
Nu är snart julafton slut men i Larssons stuga tror jag allt att den fortsätter långt inpå småtimmarna. Julafton 2008 var den bästa på länge. Det är inte bara klapparna som gör julafton utan stämningen, sällskapet och Kalle Anka. Honom tröttnar man aldrig på. Detta året föll ju även snön vilket nästan var den bästa julklappen av alla, eller nej nu ljuger jag, det var datorn.
Fortsatt god jul på er!

Inga kommentarer: