måndag 8 december 2008

money must be funny in a rich man's world


Jösses vad trött jag var idag. Ett tag hade jag riktigt svårt att hålla ögonen öppna, vilket kanske inte är så lustigt efter en lektion med Ingegerd. Kvinnan hade inte med sig någon penna tydligen, så hon ställer sig och skriver med sitt läppstift på tavlan, vilket senare visade sig inte gick bort helt. Hmpf, städerskorna borde ju bli pissed.
Prov stod på agendan idag på samhällen och det gick skapligt bra faktiskt. Fick tillbaka uppsatsen jag skrev också och det blev med betyget MVG- så jag är skitnöjd. Bra dag, även om humöret inte var på topp.
Efter skolan brummade jag hem i bussen. Lite senare kom mormor så det blev kramkalas. Ni förstår jag träffar henne i snitt tre gånger/år eftersom hon inte bor här i närheten så det är väldigt kul när hon kommer och hälsar på. Umgicks ett tag och gick ut till bussen, haha, trodde jag. Hade gått ut en timme försent, hur virrig?, så jag fick gå hem igen och gå en timme senare istället.

Klockan börjar ticka iväg så det är dags för sängen, har suttit och fixat med Martins present eftersom killen fyller 20 på torsdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

1, haha, jag såg allt hur du låg och slumrade där i soffan ;)
2, hm, du måste mena förtidigt? :O
med bussen, eller? :O