tisdag 2 december 2008

rainy day


Denna tisdag trodde jag skulle bli lite småjobbig, men vad fel jag hade. Inställd engelska och teori på idrotten, kunde inte bli bättre en trist och regnig tisdag som denna, även om meteorologerna hade lovat snö. Hmpf. Efter skolan åkte jag till Martin och då blir jag alltid glad. Karln kom hem från jobbet i sina söta postenkläder och mössan på huvudet. Då kände jag att fan vad bra jag har det. En underbar pojkvän som älskar mig för den jag är, de bästa vännerna som går att prata om allt med, en familj som stöttar mig i alla val jag tar. Fan, ibland är livet bra! Toppen på grädden är en nästintill pluggfri vecka framför mig, bara ett samhällsprov som nog ska gå vägen.

Imorgon ska jag göra första delen på matte A nationella. Igen tänker ni. Ja, igen. Ska försöka arbeta mig upp till ett MVG. Heja mig tänker jag.

Inga kommentarer: