tisdag 27 januari 2009

20.50


Teatern var oförväntat bra. De sprutade ketchup på varandra och badade i vatten. Efter det blev det någon timme på stan och sedan pendeln hem. Trots att jag egentligen inte hade tid och att jag egentligen var hungrig klämde jag in ett besök på gymmet. Sprang 40 minuter på löpbandet så nu är jag stolt som tusan. Jag hade inte tid egentligen för att jag måste studera matte, vilket jag istället måste göra nu 20.40. Prov på torsdag och imorn är jag ju upptagen med att gå på konsert så får göra ett ryck nu. Till böckerna.

Vet ni, imorn ska Martin, Jenna, Sandra och jag besöka Globen för att se Oasis live. Kan bli skitgrymt.

Har en till grej att berätta; vecka 10 beger jag mig till de svenska fjällen för lite skidåkning. Fy bövelen vad skönt. Nää, matte var det ja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni får ha det så kul imorgon, kommer nog bli grymt minst sagt ;)

Hanna sa...

Madde; ja det hoppas jag :)