söndag 11 januari 2009

you know you love me

(klicka på bilderna så ser ni dem i större format)






Sälen
Så var årets Sälenbesök över för den här gången. Nå, i alla fall första. Jag hoppas på att det blir några fler. Vi har haft det toppenbra och åkningen har varit helt underbar. (Avundsjuk nu Emma?) Kom ju dit i onsdagskväll och då var vi ganska trötta så det blev sängen ganska tidigt för att orka gå upp skapligt dagen efter. Fixade skipass och sedan ut i backen. Ni vet hur det är, upp tidigt på morgnarna och ut i backen direkt. Vi har åkt tills det nästintill har stängt varje dag eftersom det har varit så bra i backarna. På kvällarna har vi umgåtts med Martins bror och kompisar och haft det riktigt trevligt! Bättre åkning och umgänge får man leta länge efter. Jag längtar redan till nästa vistelse i Sälen, när det nu blir...
Tradition eller vad säger ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger definitivt tradition! Allt har varit kanon :D Tusen tack för att jag fick hänga med Hanna. Älskar dig <3

Hanna sa...

toppenbra! det tycker jag med. love you too <3