söndag 15 februari 2009

down on my knees



I fredags spenderade jag kvällen hos Jullan tillsammans med Madde och henne. Vi kikade på tv och pratade lite.Tog mig hemåt och satte mig sedan på nattbussen mot Motala. Då ringer en full pojkvän upp och berättar att han redan är hemma. Oj oj vad fin killen var när jag kom, men han har ju bara sig själv att skylla på...inte Victor.

I lördags vaknade vi ganska tidigt. Steg upp och åt frulle sedan gick vi och la oss igen. Låg och gjorde ingenting i flera timmar. Tog en mysig och uppfriskande promenad och väntade på att klockan skulle gå. Framåt kvällen blev det god middag tillsammans med familjen Stadig och efter det begav vi oss mot Linköping. Blev lite stressigt då vi endast hade några minuter på oss att köpa snacksen och tills bion skulle börja. Filmen satte igång och i två timmar och fyrtiofem minuter framåt satt vi och njöt av en riktigt bra och intressant film. När filmen var slut brummade vi hemåt och myste lite innan det var dags att släcka lampan.
En väldigt mysig dag med en underbar människa.

I dag har jag jobbat hela dagen och skrattat väldigt mycket tillsammans med mina roliga arbetskamrater. Nu tänker jag lata mig resten av kvällen och bara ta det lugnt. Nu har lovet börjat...

Inga kommentarer: