torsdag 5 februari 2009

party with my pain

Träningen idag gick sjukt bra. Är kul att man märker lite resultat. Kanske inte så lustigt eftersom jag går på passet varje vecka. På spinningen var jag i alla fall sjukt hungrig men jag kämpade på ändå, heja mig! Jag älskar att träna! Synd att min gymkort har gått ut, men det är väl bara att punga ut med pengar så har man ju ett där i handen snart igen. Så hisklans dyrt bara.
Det erbjöds mc donalds till middag men jag hoppade det. Blir inte så sugen på det när jag jobbar där. Pommes fritesen skulle jag kunna spy över. Fyy.

Imorn är det fredag igen och jobb på kvällen väntar. Sedan får jag äntligen träffa min Martin som jag inte har träffat sen i söndags. Nu ska jag försöka komma i säng så att jag kan hålla mig vaken i alla fall en stund imorn.

Inga kommentarer: