tisdag 10 februari 2009

words

Sitter här och kommer på mig själv att fastna framför bloggar alltför länge ibland. Jag tror jag har kommit på varför. Anledningen är att jag engagerar mig för lätt i andras liv, blir fascinerad över hur någon skriver och får fram känslor på ett sätt som jag aldrig lyckas med. En del människor har en fantastiskt förmåga att kunna använda sig av få ord när de ska beskriva en mäktig känsla eller händelse. De som känner mig skulle säga att jag är usel på att förklara saker utan att använda mig av tre A4 sidor. Jag vill kunna trollbinda en hel bunt med människor och få dem att verkligen tänka till på grund av mina ord. Jag har så mycket i huvudet som jag har så svårt att få ner i ord...

2 kommentarer:

Anonym sa...

nemen larsson, du har väl inte svårt för att förmulera dig, haha :)

Hanna sa...

håll bara käften va ;)