måndag 2 mars 2009

Dizzy

Dagen började med matteprov i två timmar. Låter inte så roligt men det gick faktiskt bra så jag är glad. Efter det tuffade dagen på och vid kvart i tre hade jag min andra körlektion. Gick superbra och nu har jag lite att öva på. Bokade in en tredje lektion så nu är jag på g kära vänner. Sedan kom mammsen och hämtade upp mig så åkte vi till familjen Stadig ett tag och hämtade en grej och fikade lite. Sen körde vi hemåt och jag stack iväg till Mjölby för ett boxpass. Hände en skitlustig grej under träningen. Började bli lite yr och "dimmig" i ögonen. Kändes som tunnelseende. Det gick över efter en stund men nu sitter jag här igen med samma blick. Ser knappt vad jag skriver. Börjar bli bättre igen men jag undrar vad det är? Mamma sa något om stress men det tvivlar jag på eftersom jag knappt har något i skolan.

Ska försöka lägga mig och sova snart och se om det blir bättre. Imorgon får jag sova ut eftersom jag har studiedag. Herregud, ni måste tro att jag jämt är ledig. Så är inte fallet.

Inga kommentarer: