onsdag 25 mars 2009

Intense

Efter skolan åkte jag hem, snabbade mig ut på en tung joggingtur, kom hem, vrålduschade och gjorde mig i ordning. Sedan gick jag till bussen, allt under en timme. En timme...jag är rätt bra! Mamma skjutsade mig till jobbet och så avklarade jag ett fyrtimmars pass. Efter jobbet blev det käk och så tog jag hojen ned till byn för att sola lite. Hojade hem igen och här sitter jag nu. Från att ha hållit igång konstant från klockan sex imorse. Nu har jag gjort mig välförtjänt av veckans avsnitt av GG.

Imorgon ska Sandra, Jenna och jag på The Hives i Nkpg. (Jenna bli frisk för tusingen!) Kommer förhoppningsvis en massa snygga bilder som ni kan sitta och längta efter tills dess ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

nemen, tänka sig vad mitt solkort uttnytjas, betaaalt!? :D

Hanna sa...

hahaha :P ska köpa mig ett eget kort sen. du kan vara lugn ;)