söndag 1 mars 2009

the weekend wars



Lördagen började med att vi kikade på en lägenhet i Motala. När vi hade gjort det tänkte vi ta en promenad längs kanalen men som ni kanske ser på bilderna så var det isigt som bara den så vi struntade i det. Vi åkte hem och tog det lugnt och fikade i en timme, sedan åkte Martin iväg och spelade innebandy medan jag satt kvar och fikade med hans familj. Sen kom han hem och vi gjorde ingenting i princip. Jag bestämde mig för att ta en jogintur vilket visade sig bli årets skönaste. Jag flög fram och skulle kunna springa flera mil om jag hade haft lust, istället nöjde jag mig med 40 minuter. När jag kom in igen var det dags för Melodifestivalen och efter det lite film. Sen kan jag säga er att vi somnade rätt utmattade innan klockan slog tolv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är :)
Box imorgon?