torsdag 16 april 2009

breakfast at tiffany's

Aldrig trodde jag att jag, tjejen som aldrig åt frukost, skulle börja älska denna måltid.
Förr var jag aldrig hungrig på morgnarna vilket resulterade i att jag aldrig åt.
Först när nån viss människa sa till mig att jag åtminstone skulle försöka få i mig ett glas
juice så börjades det. Nu är jag helt fast i att äta frukost och skulle inte kunna tänka mig att hoppa
över den. För det mesta äter jag yoghurt och macka och under veckan i Danmark
fastnade jag för en ny yoghurtsmak, äpple/vanilj/kanel. Jag blev så sugen på den att jag
idag efter skolan gick och köpte mig en förpackning eftersom jag visste att vi inte hade någon hemma.
Väl hemma satt jag där och vräkte i mig. Förjäkla gott. Kruxet är bara att jag är en periodare
så om några veckor lär jag ha tröttnat på den där smaken. Ska bli kul att se vad det blir då!

Inga kommentarer: