söndag 10 maj 2009

helgen




Jag städade hela dagen i lördags samt lagade mat. En hemmafru-dag skulle man kunna kalla det.
Men inte var detta helt i onödan. Vid fem anlände delar av släkten för att fira 18åringen.

Nu har jag ett fulländat berlockarmband, som jag hade önskat mig. Tackar för det!

Fick även champagne och ett "dagen efter-kit".
Någon baktanke?

Idag tog familjen en svenne-söndag och åkte till Ikea för some shopping. Jag fick med mig en finfin spegel hem.
Det faktum att jag
egentligen redan har en ny spegel bakom min dörr som stått där sedan i julas ignorerar vi.
Intalar mig att denna är bättre vilket den är. Bjöd dessutom far på lite elegant bilkörning också,

så summan av kontentan är att detta har varit en relativ bra söndag minus träning dock.
Det tar vi igen senare när det finns tid vilket lär dröja...

Inga kommentarer: