onsdag 13 maj 2009

KÖRKORT

Anledningen till att jag har varit väldigt frånvarande den senaste tiden
har att göra med den lilla biten i våra liv som stavas körkort.
Idag var det dags och nervös var jag. Efter ca 40 minuter återvände vi till biblioteket
och orden "körprovet är godkänt" klingade suveränt i mina öron.
Att 40 minuter av ens liv kan skapa så stor stress och press är helt otroligt.
Även nu några timmar efter sitter jag lite skakis och kan fortfarande inte fatta det.
Vad lustigt det kommer att kännas att sitta och köra helt själv, utan någon som säger åt
en hur och vart jag ska köra.
Stressmomentet är över och jag har ett KÖRKORT!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Åh tur att du börja skriva igen... jag visste inte hur jag skulle leva mitt liv utan dig som ljus i min mörka existens