tisdag 21 oktober 2008

Planer

Vi har också varit små

Nu är jag hemma igen och kommer precis från teven och DH. Var verkligen spännande idag. Nu har jag precis bokat biljetter till nya James Bond filmen nästa fredag (jag vet, jag är ute i tid) men tjejerna och jag måste verkligen se den då för jag är uppbokad resten av lovet sen. Haha, everything depends on me. Nej då, men det kommer i alla fall att bli en helmysig heldag med mina brudar, shopping, käk och bio. Kan inte bli bättre. För brudar, ni kan väl?

Hahaha, Emma berättar just om en massa roliga händelser från skolan. Skrattar ihjäl mig. Pinsamma killar liksom. Det märks att vi har blivit äldre och mognare sedan vi träffades för första gången i ettan och jag är så otroligt glad att vi fortfarande känner varandra. Känns också bra att vi går i olika skolor för då får man en chans att sakna varandra men nu har det gått på tok för länge sedan vi träffades bara en spontan kväll. Skärpning!

Inga kommentarer: