onsdag 22 oktober 2008

Vi säger dagens

Tjejerna som aldrig vill vara med på kort

Gick ända till halv fyra idag vilket betyder att jag är hemma tjugo över fyra ungefär. Känns som att man kommer hem jättesent och om man ska hinna göra läxor så hinner ju klockan att bli jättemycket innan man kan göra annat.
Nä, avskaffa långa skoldagar! Sista timmarna i skolan hade vi småföretagande och idag kom vi faktiskt en bit på vägen, vilket känns skönt. Ska träffa Vattenfall för möte och lite bland annat. Nu sitter jag här och fryser och förbannar mig själv för att jag inte skrev ut samhällen på datorn i skolan eftersom jag nu inte kan få tag på dokumentet. Inte bra Hanna. Får dra nån historia imorn för Melisa. Höhö. Funderar på om jag ska ta mig utåt en stund. Men nej, det får nog bli senare i så fall. Jag är hungrig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ser ut som en kines, o vad tusan har din kamera gjort med mitt ben:O

Hanna sa...

haha, så blir det när man inte ställer upp på kort. då blir det istället ett oförberett kort som man ser ut som en kines på.