torsdag 23 oktober 2008

Proud to be me

Träningspassen var jobbiga idag, har ju joggingturen från igår kvar i benen också så det kändes. Jag är så stolt över mig själv för spinningen, stod upp hela tiden när vi skulle det och det har jag inte orkat hela tiden förut. Jag sket i att jag fick ont i fötterna, jag körde på ändå! Ni som tänker att vaddå, stå upp och cykla, det är väl inte så jobbigt? Men joo, det är det. Testa i ett litet rum med 15 pers i och ett corepass i ryggen. Lägg på en uppförsbacke på det och så har ni det. Nu är jag trött och jag har en känsla av att jag kommer att sova rätt skönt i natt. Imorgon har jag bara en psykologiläxa kvar och sedan har jag lov i en veckan från allt vad läxor och prov heter. Ska bli dunderskönt. Jag ska ju dock jobba några dagar men äsch, roligt ska jag också ha. Ska ni göra något kul på lovet?

Inga kommentarer: