söndag 16 november 2008

honey honey

Jobb idag 11-15. Kort och alldeles lagom tycker jag. Smällde i mig lite mat när jag kom hem och satt framför datorn ett tag. Sedan satte jag mig med företagsekonomin eftersom vi har prov på onsdag på hela bokföringsområdet. Blev även research inför samhällsuppsatsen och jag tycker samhällskunskap är intressant så det blir nog inte så svårt. Förresten pussen, hur uttalas research?!

Efter att jag hade suttit med det ett tag tyckte jag att jag var förtjänt av en joggingtur. Var på väg att vända om när jag insåg att jag kanske var för lättklädd och att vinden blåste iskall i ansiktet på mig. Envis som jag är kom jag hem cirkus fyrtio minuter senare döhungrig.

Nu ska jag gå ner och sätta mig framför teven och mysa med mamma framför mamma mia en stund. Sedan är det läggdags för imorgon är det skola, IGEN.

Inga kommentarer: