söndag 16 november 2008

believe in yourself


Jag är så stolt över min mor. Ni som känner mig vet nog att hon håller på med smycken, gör halsband, armband och sånt hantverk. Detta har hon inte ens hållt på med ett år men har redan hunnit stå på flera marknader, sålt in sig i en klädaffär, sålt massor till bekanta och på arbetsplatser, dessutom har hon haft utställningar på olika ställen. Nu har hon precis börjat starta företag med dessa smycken eftersom det har blivit så pass stort. För någon vecka sedan öppnade hon sin mejl och upptäckte att hon hade fått ett mejl från någon på medborgarskolan i Motala som ville att hon skulle vara ledare för en kurs i hantverk där nästa år. Allt detta och hon har inte ens hållt på ett helt år, det är ju helt otroligt och jag är mer än stolt över henne. Jag förstår inte hur hon hinner med allt, inte nog med att hon jobbar så ska hon hinna vara mamma, laga mat, städa osv. På den tiden hon har över sitter hon och smyckar. Jag blir stressad bara jag hör allt hon håller på med. Min mamma hon kan hon.

1 kommentar:

Anonym sa...

din mamma rocks hanna!:)