lördag 15 november 2008

head over heals in love with you

Blev en mysig tv-kväll igår med alla brudar. Mellan pauserna mycket snack och sånt som hör till och det är vi bra på. Shit, vad jag saknar dem ibland! Efter att idol var slut blev det hemgång och strax därpå kom gullet.

Idag åkte vi in till Ikano eftersom han skulle kika på säng. Tog ungefär tio minuter att gå igenom det och sedan gick vi i affärer istället. Jag hittade ett linne som var förjäkla snyggt så det fick följa med hem. Emma, jag kan slå vad om att du kommer att gilla det. Hihi. Hittade inte det jag sökte efter vilket är vinterskor men det får jag ta nästa helg i Stockholm då vi åker upp för Footloose. Tycker inte om att köpa skor, jag blir så snål. Haha. Men man får väl tänka på att de håller om de är dyra. Jag vill ju ha en massa skor istället, inte bara ett par som är svindyra. Nästa helg blir skojsig i alla fall. Först lite shopping och sedan Footloose som jag har längtat så länge efter.

Resten av kvällen ska vi spendera framför teven tror jag, just nu väntar vi på mat. Börjar bli riktigt hungrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu blev jag nyfikeen larsson! :D