måndag 10 november 2008

ibland gör man rätt, ibland gör man fel


Lång skön sovmorgon imorse och idag hann jag med bussen. Jag var till och med ute i god tid. Som tack för det fick jag håret förstört, har ju blåst hela dagen vilket jag hatar. Nog om vädret. Måndagar som brukar vara så sega gick faktiskt snabbt idag. Hade bara tre lektioner vilket kanske förklarar saken. Efter samhällen, som var sista lektionen, åkte Jenna, jag och Sandra till mcdonalds för att få i oss lite mat eftersom skolan serverade kalops. IGEN. Satt där tills bussen till vadstena gick för att ta oss till våran teater. Det var förövrigt den längsta en och en halv timmen som jag har varit med om. Tänk er då att ni tittar på en teater på norska och fattar nada. Ingegerd var väl nöjd för hon satt och smålog mest hela tiden. Lätt MVG. Vid sex var jag hemma och halv gick bussen till Mjölby. Slog skiten ur Emma den här gången och hon ur mig tror jag. Love the feeling. Imorgon börjar det hela om igen. Älskart. Puss. Vad tycker ni om min header förresten? Lite ego kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

headern är inte ego, du är snygg,
och damn vad snyggt det blev med t-shirten, västen och dom där brallsen, skeetnice!
och en sak till, jag slog skiten ur dig igår vill jag lova, god damned! I love you :)

Hanna sa...

Tack så mycket fisi <3 jag slår skiten ur dig det vet du miss davidzon!!! ;) hihi.