söndag 9 november 2008

yesterday, all my troubles seemed so far away

Helt svartklädda i fredags + rött läppstift vilket inte syns så bra här

Gårdagen slutade med att vi tittade på When a stranger calls som jag har velat se jättelänge och usch den var läskig. Inte blod-läskig utan läskig på det sättet att den är mycket mer verklig än andras skräckisar. När filmen slutade myste vi lite och somnade ganska sent. Idag vaknade jag tidigt som vanligt när jag sover i pojkens säng. Därför har jag tvingat honom att köpa ny, så nästa helg så vi åka in och kolla lite på det. Vid elva åkte vi mot Skänninge och spenderade lite tid här innan jobbet. Firade pappa eftersom det är Fars Dag idag. Har du firat din far? Vid ett var det dags för jobb och idag var det faktiskt en ovanligt lugn söndag vilket var precis vad jag behövde. Runt klockan sex kom några ur idolgänget insläntrande och beställde mat, haha lite kul. Smällde i mig donalds-mat idag på rasten så det blev en joggingtur när jag kom hem. Nu tittar jag på film och efter det ska jag sova. Imorgon börjar dagen med en sovmorgon och avslutas med teater med klassen i Vadstena och sedan box. Måste hinna med lite plugg däremellan. Heja mig. Har ni haft en bra helg? Min har varit super.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att jag har vitt på mig näre står att vi ska va hel svarta (Y)

måste lägga till att jag ser lång ut :))

Hanna sa...

Hahah jag vet, tänkte på det med men orkade inte påpeka det :P du är fortfarande inte lång.