onsdag 26 november 2008

like two idiots in love

Idag var det en väldigt lång skoldag vilken jag led mig igenom. Huvudvärk hela dagen men kände mig tvungen att stanna eftersom affärsplanen skulle bli klar. Blev inte riktigt klara, nu är det bara lite design och sånt kvar. Ni anar inte hur mycket arbete jag har lagt ner på den, men inte kunde jag vila när jag kom hem. Nej då satte jag mig med samhällsuppsatsen direkt.
Kände att mitt huvud höll på att spinna bort från knoppen så därför la jag mig för att vila en stund. Nu har jag äntligen blivit klar och måste sätta igång med psykologin. Prov imorn ni vet.

På fredag är jag verkligen värd lite ledighet, dock inte helt eftersom jag ska jobba hela helgen. Precis i rättan tid, hmfp.

Hellre jobb än läxor i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fybubblan vad du är flitig hanna,
bra jobbat skulle jag vilja säga :)
kämpa på för tusan, snart är det lov och pengarna rullar in hos dig ;)

/ elina !