fredag 21 november 2008

memories never fade


Denna dag har varit allt annat än rolig. Gått runt och fryst hela dagen eftersom de vägrar sätta på värmen på skolan, åtminstone är det så det känns. Hade endast tre lektioner men ändå kom jag hem halv fyra eftersom jag missade kvart över ett bussen. Mitt humör var inte på topp och Anton gjorde ett tappert försök att muntra upp mig vilket faktiskt lyckades. Ångest ångest ångest är allt jag känner inför affärsplanen. Mina gulliga kollegor har ju lastat över det på mig så det är jag som ska skriva hela planen, helst tills på tisdag. Go Hanna!

När jag kom hem tyckte jag att jag var förtjänt av lite avkoppling så det blev lite seriekollande. Vid åtta gick jag bort till Madde för lite idol tillsammans med henne och Sofie. Kom precis därifrån nu och det var väldigt trevligt. Damn vad de brudarna är bra, jag gillar er starkt! "Tänk er när vi sitter där tillsammans om tjugo år och tittar i fotoalbum". Haha, och det hoppas jag verkligen att vi gör. Vi har något speciellt tillsammans och det vet ni.

Nu ska jag gå och lägga mig. Upp tidigt imorn för buss mot Stockholm. Bäst att gå och lägga sig nu för annars kommer jag att vara dödstrött.Ska försöka knäppa några fina bilder i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är inte så dum du heller ;)
Love you <3

/ Madde