fredag 28 november 2008

my party


Nu är jag hemma från skolan. Komma hem kvart i ett en fredag är inte illa, mycket uppskattat. Först hade alla tvåor ett engelska test som gick skapligt bra. Haha, jag glömde sista sidan och fick springa in igen och säga till. Klant! Fick som tur göra den. Sedan en timmes rast eftersom ekonomin började tio över tio. Blev lite informationen först eftersom vi snart ska välja valbara kurser. Marknadsföring eller redovisning? Sedan gick vi och fixade det sista med affärsplanen och nu är allt klart och inskickat. Så himla skönt! Mundo UF. Ni vet vart ni hörde det först...
Nu blir det en bra film under ett varmt täcke, jag fryser! Hejs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så himla skön stil älskade vän,
jag saknar dig bara ännu mer
när jag ser hur snigg du är apa!

Hanna sa...

haha, jag saknar dig också. HÄST :D <3