söndag 30 november 2008

it is not over until it is over


Slutade jobbet för en timme sen, så nu sitter jag ner och kan slappna av för första gången på tio timmar.

I fredags åkte jag till Martin efter skolan. Käkade lite och hade oss. Vid åtta blev det idoltittande och personligen tycker jag att Robin har växt något otroligt mycket under de här veckorna. Efter idol började vi kolla på en film, En dag i livet, men orkade inte se klart den. Det var fredag och då är man trött så vi somnade ganska omgående.

I lördags vaknade vi vid halv tio ungefär och som vanligt kan jag inte sova längre i Martins säng. Ska bli ändring på det snart! Gick upp, käkade frukost och sedan var det bara att bege sig till Skänninge för mig för att byta om till arbetskläder och sticka till jobbet. Jobbade till åtta och då var karln och hans familj här och käkade och lite. Kollade klart på filmen och stupade i säng vid halv ett.

Idag steg vi upp vid tio ungefär och slappade tills det var dags för mig att åka till jobbet, ännu en dag. Jobb väntade mig 12.15-21.15. Därför har jag inte så mycket roligt att berätta från idag. Mina ben värker och fötterna likaså så nu är jag värd en skön sömn inför stundande skoldag imorgon.

Idag är det första advent, snart jul!

Inga kommentarer: