onsdag 12 november 2008

rocken spelar ingen roll längre

Vaknade upp med huvudvärk imorse trots att jag tog en värktablett innan jag gick och lade mig igår kväll. Bestämde mig för att ändå åka till skolan idag eftersom vi har prov i företagsekonomin nästa vecka så så blev det. Efter lunchen tog jag mitt pick och pack och tog bussen hem. Sov bort en timme eller två men inte försvann värken för det. Kikade på bevvan och one tree hill också, i like. Sov bort ytterligare någon timme. Försökt ge mig på engelskan men det gick inte så bra. Nu sitter jag här, klockan är tio över nio och inte fan vill huvudvärken försvinna.
Är det normalt att ha huvudvärk i över ett dygn? Toppen på grädden är att jag är helt matt i kroppen. Hej slajmboll.

Konstaterade även idag i skolan; Vi skulle fan behöva ett till lov right now. Det är för långt till jullovet, okej fem veckor men jag vill ha jul nu! Tänk er en massa snö utanför fönstret och myskvällar med de allra bästa. Sen att det år efter år bara kommer yttepytte snö behöver ju inte nämnas.
Något jag önskar mig denna jul är mycket snö och då menar jag sälen-mycket snö som när jag var uppe i januari. Det var grejer det.

Inga kommentarer: