torsdag 13 november 2008

knock you out

Veckorna går snabbt nu och det är redan torsdag. Idag är det mycket bättre med huvudvärken, tack och lov! Gick galant i skolan och efter den träffade jag Martin och han bjöd på lunch. Gulli <3 Efter lunchen åkte vi hem till Skänninge och tittade klart på filmen vi börjar se i tisdags. Transiberian tror jag att den hette och den var faktiskt helt okej.
Halv sex gick bussen mot Mjölby där det var dags för veckans core och spinningpass. Grym träning säger jag bara och ni som inte har testat på coreträning borde göra det.
Jag känner att kroppen förändras till det bättre och blir mycket starkare och stabilare från varje gång sen är det ju bara ett plus att man får en vältränad mage. Skynda skynda testa testa. Vem säger att man inte kan börja bygga på kroppen till sommaren redan nu?

Imorgon börjar jag tio över tio vilket innebär en liten sovmorgon, precis vad jag behöver just nu. Godnatt alla gulliga läsare. Vi ses.

Inga kommentarer: