onsdag 31 december 2008

2008 års resumé


2008 var året som startade med en fest hemma hos mig. Det gjorde 2007 i och för sig också, men året efter överträffade vi föregående år. Alla var glada i hatten och det utdelades nyårspussar både till höger och vänster, nämner inga namn.

Årets följdes av sälenresa, fester, myskvällar med tjejerna, coldplay, resor hit och dit. Sommaren var väldigt bra och minnesvärd. Som när jag och Martin var på väg hem från Göteborg och tåget körde över fem kor som stod på rälsen. Det ljudet glömmer jag nog aldrig...
Eller den där härliga picknicken i mitten av sommaren ute på en åker med en härlig solnedgång mitt framför oss, eller den där veckan på Öland med Madde, eller den där kvällen i Varamon...
Ja, jag har haft många stunder tillsammans med dem jag bryr mig allra mest om och jag hoppas och tror att vi kommer att få lika många år 2009, om inte mer. 
2009 blir ju året vi, förhoppningsvis, tar körtkort, inleder vårt tredje och sista år på gymnasiet och fyller 18! Ja jävlar vilket år det kommer bli ni...
Gott nytt år och ha en förjävla bra och minnesvärd kväll!

Inga kommentarer: