torsdag 1 januari 2009

it is a new year

NYÅR 2008
Nyår behövs inte sägas mycket mer om än att jag hade det skittrevligt tillsammans med mina allra bästa; Martin och tjejerna. Kvällen började med trerätters hemma och fortsatte med fest i Mjölby för att skåla in tolvslaget med skumpan. Festen fortsatte långt efter tolvslaget tills jag tillsist däckade i min säng, för trött...
Jag är väldigt nöjd men samtidigt förvånad över att vi tjejer har lyckats hålla ihop nyår efter nyår trots att vi alla har skaffat nya vänner på olika håll. Vi som inte trodde att vi skulle fira nyår tillsammans igen efter 2006. Vi stod där tillsammans vid tolvslaget både 2007 och 2008. Ja jävlar vad ni är bra, ni är mina Samantha, Miranda och Charlotte, mina egna sex and the city brudar!
Tack för en rolig kväll allihopa! (bilder kommer när jag får tag på dem)

Nu väntar ett nytt och spännande år framför oss och jag hoppas på att det blir minst lika bra som 2008 för då kommer jag vara helnöjd! Jag har Göteborg, Sälen och Oasis att se framemot. Icke att förglömma; Coldplay i sommar! Ser ni framemot något?

Inga kommentarer: