tisdag 23 december 2008

one day left

Heidi Klum är snygg

Igår på förmiddagen tog jag och min vän Madelene en promenad i det kyliga och blåsiga vädret. Efter det fick vi mersmak och tog en tripp ner till gymmet. Så himla skönt och idag hoppas jag att fröken har lite träningsvärk. Återvände hemåt och gjorde mig i ordning för att åka till Martin. Han åker till sin mormor och morfar idag och firar jul så vi ses inte på några dagar nu, möhö. När klockan var halv tio och jag hade kommit hem gick jag vidare till Madde för att prata lite. Blev även bjuden på glass och jaha det var den träningen. Haha. Somnade som en stock i sängen sen, gud så skönt.

Idag ska jag följa med mor och handla det allra sista tills imorn, för imorn är det ju faktiskt julafton. Mysigt! Längtar efter all julmat, jansson utan ansjovis och hemmalagade köttbullar. Mina favvosar. Vad är er favorit på julbordet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsen över att behöva göra dig besviken men jag har faktiskt ingen träningsvärk ;) Not yet...

Anonym sa...

men janssons utan anjovis är ju förtusan inte janssons!
bara vanlig jäkla potatisgratäng ;D

Hanna sa...

Madde; fasen också :D det blir nästa gång! då kör vi järnet.

Elina; Jooo, på mitt vis :D det är inte som vanlig potatisgratäng utan det är annat grejs på. möhö.