måndag 15 december 2008

stuck in reverse

Nu är sista veckan innan det efterlängtade jullovet inlett, men inte slappar vi för det. Imorgon är det idrottsprov och i slutet av veckan ska jag hålla tal i iv-kursen speak english. Frågan är bara hur tusan talet ska vara uppbyggt? Något jag inte gillar är att lärarna inte går igenom tillräckligt noga så att man förstår uppgiften. Allt är så luddigt.
Som vanligt på måndagar är det lång dag och dubbeltimme i samhäll var sista. Fick veta betyget på provet jag gjorde förra veckan och det blev ett MVG och med det ett MVG i kursen. Det går bra nu! När jag kom hem slängde jag i mig lite mat eftersom skolan bjöd på soppa/flingor, alltså inget man blir mätt på. Vid halv sju kom Martin och vi åkte och tränade lite box. Var hur kul som helst att se Martin fajtas, han som alltid säger att 'äh det där är väl inget'. Åhjo!

Såg på tv400 att blondinbella har fått en egen fem minuters tv-snutt. Jag har aldrig tyckt att hon är totalt blåst som många andra, utan hon har något innanför skallen men den där snutten var lite väl ytlig. Det kanske är det som är grejen...
Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan göra sista rycket med idrotten.

Inga kommentarer: