onsdag 17 december 2008

wednesday

Igår var det tisdag och terminens sista prov skulle skrivas, nämligen idrottsprovet. Gick sådär och efter det tog jag 302an till Martin. Blev myyys och lite PB. Tisdagen bjöd inte på så mycket mer faktiskt, rätt tråkigt. Alla går bara och längtar efter jullov just nu, likaså jag.

Idag trodde jag att det skulle bli en jäkligt lång dag men efter Bettans "nu tar vi jullov" på småföretagandet fick vi sluta. Så himla skönt. Fick vänta i över en timme på bussen men jag kom i alla fall hem en timme tidigare än vanligt vilket är värt.
Försöker skriva ner ett tal på engelska till speak english kursen på fredag men det går inget vidare. Jag har ingen ork, jag vill ha lov nu. Jag vill ha massvis med snö, jag vill ha en julgran, jultomtar, julbord, julstämning och julgodis. Julen är ganska bra trots allt.

Inga kommentarer: