torsdag 18 december 2008

jag känner mig som borat när jag snackar engelska


Snart klar med talet som jag ska hålla om ganska exakt 10 timmar. Fick skriva om hela talet idag eftersom jag hade skrivit på lite fel sätt according to my English teacher, så det har tagit sin lilla tid. Har i alla fall hunnit med en göddig träning tidigare idag. Det är torsdag och då vet ni vad det är som gäller, 75 minuters core och spinning. Var jäkligt jobbigt idag och jag svettades som jag vet inte vad. När jag kom hem mumsade jag i mig världens godaste köttfärssås.
Idag hade jag också min sista samhällslektion och det är ett ämne som jag faktiskt kommer att sakna eftersom vi har haft en jättebra lärare. Blev lite småtrist stämning när hon höll ett kort tal om hur bra vi har varit och hur roligt hon har haft det. Tror att alla blev lite halvledsna där ett tag. Haha.

Imorn är det äntligen fredag och julavslutning. Kul jul. Höhö.

Inga kommentarer: