måndag 19 januari 2009

1 2, 1 2 3 4

Här var det tänkt att ligga ett par fin fina bilder men eftersom jag inte hittar kamerasladden uteblir dom. Ska försöka hitta den tills imorn. Pinky swear.

Idag började vårt nya schema som faktiskt är helt okej. Flyttade en lektion och skippar en på fredagar så vi kommer att sluta 13.20 varje fredag. Hur skönt? Inte lika kul att man måste vänta på bussen i en och en halv timme. Annars är det rätt okej faktiskt.
Idag, januari den 19 är det även Fridas födelsedag så GRATTIS säger jag till henne. 18 år, fyfan vilket röj. Jag vill också.

Kvällen bjöd på träning i Mjöllat vilket var himla värt. Jag är just nu inne i en "motiverad till tusen inför träning-period" så nu kör jag på ett tag. Perioden varar väl inte så länge men vem vet, jag kanske lyckas förändra min fysik något.

Inga kommentarer: