söndag 22 februari 2009

late nights and late mornings

Efter att jag hade jobbat färdigt igår kom hjärtat och hämtade mig. Vi åkte hem till mig och jag åt lite och tog en snabb dusch. Sedan började pappa och Kjell prata om att de skulle in till Linköping och svina så Martin och jag fick köra in dem dit i snöovändret. Släppte av dem vid elva halv tolv och åkte hemåt igen. Vid ett ringer de och vill bli hämtade igen. Haha, så det var bara att åka inåt igen vilket tog ett tag eftersom det var snömoddigt och dimmigt. Kom hem igen vid kvart över två då vi äntligen kunde lägga oss i sängen och sova. Då var, i alla fall jag, helt utmattade av trötthet. Vad gör man inte för sin älskade pappa? :)

Idag vaknade vi sent och åt frukost vid tolv. Latade igenom dagen framför teven. För mig började jobbet vid fyra så Martin åkte hemåt. Jobbade till halv tio och försöker nu varva ner framför datorn vilket inte går så bra. Skolan börjar igen imorn och det är inget jag ser framemot. Tidiga mornar igen, suck.

Inga kommentarer: