lördag 21 februari 2009

what katie did


Gårdagen bjöd inte på något speciellt förutom ren seghet från min sida. Jag tittade klart på Lipstick Jungle och timmarna sprang iväg. Började sedan vakna till runt fyra halv fem då jag skulle göra mig i ordning för att åka till Martin. Kom dit och spenderade kvällen med att prata och titta på film. Partik 1,5, så himla gullig film. Haha. Alltid lika mysigt, även om jag skulle önska att det var sommar så att man kan sitta nere i Varamon och kolla på solnedgången. Mmmm.

Idag sov vi ovanligt länge för att vara oss. Vi brukar jämt vakna runt nio men idag tror jag att vi sov till tio halv elva. Skönt. Gick upp och åt en dunderfrukost tillsammans och gick sedan tillbaka till sängen igen och latade oss. Jag tog bussen hem vid halv två och här sitter jag nu. Var över hos kusinerna och käkade lyxmiddag förut så nu är jag dundermätt. Nu ska jag fördriva tiden med det senaste avsnittet av Kyle Xy tills klockan slår fem. Have a nice day!

Inga kommentarer: