torsdag 19 februari 2009

rainy day


Dagen har jag spenderat i Linköping tillsammans med mina allra bästa. Dagens syfte var shopping och visst kom jag hem med lite bra saker, t.ex. väska, trosor, t-shirt och smink. Jag såg även massor av snygga skor. De fanns överrallt. I think i'm turning into a shoeoholic. Jag drömmer om skor just nu.
Dagens main point var att jag fick chansen att umgås med mina kära vänner för en gångs skull även om jag ångrar att jag inte provade de där jeansen. Haha, jag tror vi skrattade oss igenom hela dagen och hördes vart vi än gick, från morgon till sen eftermiddag.
Mot slutet var vi alla så trötta så vi tog en fika på espresso house. Koffeinkick är grejen vet ni. Tåget gick 16.50 och på det satt vi. Jag är fortfarande trött, mest i benen. Nu ska jag unna mig några avsnitt av Lipstick Jungle (nya favvoserien). Typiskt att det bara gjordes två säsonger innan det lades ner. Förövrigt har jag unnat mig alltför mycket de senaste dagarna men äsch leva livet ska man väl få göra, även om man så ska känna sig som en degklump...

Inga kommentarer: