onsdag 18 februari 2009

tomorrow is a new day


Idag har jag spenderat hela dagen tillsammans med Jenna och Sandra. Vi har fikat väldigt mycket (underskattat). Först åkte jag till Tornby för att möta Sandra och fixa med vår bok. Senare kom Jenna. Runt lunch åkte vi in till stan för att käka lite. Satte oss på Steve's och käkade jättegod mat plus kaffe. Där blev vi fast några timmar och pratade om både ditten och datten. När vi började få miner av de som jobbar där reste vi oss och gick. Tog en skorunda på stan för att sedan gå till Cioccolata för att trycka i oss ytterligare lite koffein. När klockan var halv sex var det dags för hemgång. Bilen brummade mot Sandras hem. Väl där började vi bli hungriga igen så vi fixade i ordning mat och senare en kladdkaka. MUMS! Jag har haft en jättetrevlig dag tillsammans med knäppgökarna nummer ett och hoppas att det inte dröjer alltför länge tills nästa gång, eller vad säger ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

låter kanon, men du att snart måste jag skaffa meducin för den där ta-kort-sjukan jag lider av.